Trening for Vanja Aslaksen-Buer

22.sept blir det bomtrening for Vanja på Stall Gjernes. Det er også mulig å bli med på treningen for å bare observere. Treningen vil bli delt inn i grupper etter nivå.

Tidsplan for dagen

• Oppmøte senest kl 0900
  • Første ridetime starter kl 0930
  • Oppsett for timene kommer etter påmeldingsfrist
  • Felles lunsj etter alle er ferdig å ri. Klubben stiller med kakao og bålpanner. Mat og annen drikke må en medbringe selv.

Praktisk Info

• Dette er et gratis tilbud for klubbens medlemmer. ikke medlem? meld deg inn her trenger du hjelp så send oss gjerne en mail på halden.rideklubb@gmail.com
  • Medlemmer under 13.år som har med egen hest, må ha med seg foresatt/ansvarlig voksen på arrangementet. Barn under 8 år må ha med seg foresatt/ansvarlig voksen både med og uten hest.
  • Vi kommer til å være på en stall med mye aktivitet og hester, det er viktig at alle viser respekt og hensyn for faste på stallen og tilreisende.

Torpedalsveien 189, 1764 Halden

Påmeldingsfrist 18.sept.

Trykk her for å melde deg på