Ridetur i Rokke

8.september samles vi igjen for en Ridetur. Vi sammles ved stallen til Maria Bislingen i Rokke og rir ut på en tur i ca 1,5-2t, det blir som sist bare skrittetur med voksen både til fots og hest. Etter turen blir det stekt vafler, mulighet for å bli med på shettis agility (forbehold om været) og fri lek. Påmeldingsfrist 2.sept. Link til Påmelding finner du under.

Tidsplan for dagen:

Kl 1030:
Oppmøte ved stallen til Maria Bislingen.

Kl 1100:
Starter turen

Kl 1300:
Kommer vi tilbake til stallen, da er det ønskelig at hestene blir kjørt hjem til egne staller da det ikke er kapasitet til å ha alle der. Har en ikke mulighet til dette så legg en begrunnelse med i påmeldingen.

Kl: 1315:
Når deltakerne har fått sendt avgårde/satt i fra seg hestene blir det vafler og sosialt.

Kl 1400:
Shettis agility (i forbehold om været)

Dugnad:

Det kommer til å bli behov for ekstrahjelp denne dagen. Hvor mange vi trenger avhenger av antall påmeldte. Vi trenger hjelp med utføring av turen og etter vi ankommer stallen igjen.

Adresse:

Nygårdsgata 348
1789 Berg i Østfold

Praktisk info:

• Dette er et gratis tilbud for klubbens medlemmer. ikke medlem? meld deg inn HER, trenger du hjelp så send oss gjerne en mail på halden.rideklubb@gmail.com
  • Medlemmer under 13.år som har med egen hest, må ha med seg foresatt/ansvarlig voksen på arrangementet. Barn under 8.år må ha med seg foresatt/ansvarlig voksen både med og uten hest.
  • Kom ferdig spist og kledd i forhold til været
  • Ta med klesskift

PÅMELDING

Trykk HER for å melde deg på